dann schenk ihn deiner freundin....
Beiträge von sot.ch|outlaw
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Also wenns in Bern ist komm ich mit.
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was sollen die RAMS kosten?
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also das bisschen schnee lag bei uns schon vor 2 stunden....
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Gratuliere dir! Hast du noch mehr Bilder?
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Merci zbolle!
dann heisst wohl 106S Slot-In
Hätte sonst noch jemand ein CD/RW DVD Combo mit normaler Schublade oder ein sonstiges Laufwerk das zuviel ist?
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Also hast du noch eines zum Verkauf? Wieviel möchtest du?
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wieso sind alle die bilder weg?
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und wann herscht 1 kg anpressdruck??
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jo aber normal ist da ja sone angabe wie fest man sollte oder? oder soll ich einfach "Handglänk mau pii"? Dafür ist mir der Opti irgendwie zu schade...
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Niemand was CD Laufwerkmässiges mit Slot-In? Oder weiss jemand wo man noch Slot-Ins nicht zu teuer bekommt?
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Weiss das wirklich niemand wie fest man den Kühler NexXxoS XP Rev.2.0 (Sockel 939) anziehen muss? Wie manche Umdrehung, wär sehr froh um die Info.
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ist derselbe...
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omg ich lach mich gleich tod, du hast scheinbar noch gar nichts begriffen....
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wofür hast du dann den opteron gekauft?
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Snipa habt ihr die Ticks schon und wann geht ihr? Wäre sonst evtl auch mitgekommen.
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gute 512 laufen wesentlich besser als 1gb wenn du wirklich oc machen willst....
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Suche ein CD/RW Combo Laufwerk mit Slot-In oder auch DVD.
Wichtig ist einfach dass es ein Slot-In Laufwerk ist.
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da ist nix besonders blacky, dass alhambra wie auch capitol, rex, gotthard etc gehören zur kitag gruppe. du kannst überall ein ticket für einen film kaufen und ihn dann dort schauen.
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To keep with the correct "SS-350" model designation, I've decided to build up a 2002 Z06 Corvette LS6 engine. Motorsport Technologies, Inc. was contacted to build the solid 350ci LS6 engine for this car. It has Wiseco forged pistons, Lunati billet connecting rods, stock LS6 crankshaft, ARP head studs, and a set of their Stage 2R ported/polished LS6 heads. These heads have 2.055" intake and 1.60" exhaust valves, along with custom Isky dual springs and titanium retainers. The billet camshaft was custom ground at 230/230 .591/.591 on a 114 lobe seperation angle. That setup alone should put this vehicle in the 430-440 rear wheel horsepower range easily. But, that isn't quite enough for me....
Superchargers have always fascinated me, and I think they add an exotic effect to a custom vehicle. I gave Magna Charger a call and had them build a custom supercharger kit specifically for this project. Its similar to their 2004 GTO kit, with its shaft-driven belt system, with an internal air to water intercooler. I ordered it fully polished, and to be driven with the 4th gen f-body serpentine belt/pulley system. Initial baseline dyno testing provided 506 rear wheel horsepower, and 501 ft-lbs rear wheel torque on the Dynojet. We plan on increasing this figure with some re-routing of the fuel lines and custom tuning. This supercharger kit is beautiful, and with an awesome piece of eye candy such as this setup, you can expect that hood to be popped open for every showing! I fabricated the custom intake tube out of 3.5 inch exhaust pipe, and had it chrome plated. The factory steel cowl hood had to be trimmed underneath in certain areas to clear the throttle body and intake tube. Very minor clearance work, but definitely worth it to keep the factory hood lines. Once I run some 10s with this setup, I plan on adding a dose of nitrous to the mix, with hopes of getting the car into the 9s down the quarter-mile.
For the exhaust system, I installed a set of Stainless Works 1-3/4" 304 stainless steel longtube headers. These are specifically made for 1st generation Camaros with LS1/LS6 engines swapped into them. These headers lead into a Stainless Works 304 stainless steel dual 3" exhaust system, fully equipped with an X-pipe and dual stainless turbo mufflers. This kit is designed to work with the LS1/LS6 longtube headers.