EVGA 7900 GTX Superclocked 512Mb for sale

  • I am a 3d designerwho lives in Zurich/CH and I bought this card for my new 3d workstation. I play 0 games but bought this card to save money as 3d Quadro cards are 3 times more expensive. My 2x Opteron 285 CPUs were ordered from USA and they are held in Swiss customs right now :droh
    While waiting I have started thinking that I should have gone with the 3d Quadro cards and not a gaming card. I am thinking of buying a Quadro card now. So basically the EVGA video card is BRAND NEW and has NEVER been used. I payed CHF1000 for it at digitec.ch. Currently it's seelling for CHF 850---> if you can find one Smile2 EVGA card have life long warranty. I did register the card with EVGA but I will edit it with your details and make it all official. So you won't have any problems with EVGA.


    I have not decided to sell it yet...only thinking. Will anyone be interested in buying it for CHF 800??????? I loose CHF 200 but my loss could be someones gain.



    http://www.toppreise.ch/prod_83964.html



    Web translated :rock


    Ich bin ein designerwho 3d Leben in Zurich/CH und ich kaufte diese Karte für meine neue Workstation 3d. Ich spiele, Spiele 0 aber kaufte diese Karte, um Geld zu sparen, da 3d Quadro Karten 3mal kostspieliger sind. Meine 2x Opteron 285 CPUs wurden von USA bestellt und sie werden in den schweizer Gewohnheiten im Augenblick Droh gehalten, bei der Aufwartung ich angefangen habe, zu denken, daß ich mit den 3d Quadro Karten und nicht einer Spielkarte gegangen sein sollte. Ich denke an eine Quadro Karte jetzt kaufen. So im Allgemeinen ist die EVGA Videokarte NAGELNEU und ist NIE verwendet worden. Ich payed CHF1000 für es an digitec.ch. Z.Z. seelling es für CHF 850 --- wenn Sie eine Smile2 EVGA Karte finden können, lange Garantie des Lebens zu haben. Ich registrierte die Karte mit EVGA, aber ich redigiere es mit Ihren Details und bilde es allen Beamten. So haben Sie keine Probleme mit EVGA. Ich habe nicht entschieden, es zu verkaufen noch... nur denkend. Wille jedermann ist interessiert, an, es für CHF 800???? zu kaufen I loses CHF 200 aber mein Verlust konnten someones Gewinn sein.