Software für 2 Systeme

  • lol, der war geil. naja, ich kenn deinen tweaker wandel nicht so gut, aber was ich bis jetzt gehört habe muss ich sagen, der ruf den du da drin hast scheint nicht gerade der beste zu sein und dass du dich schon zum 2. mal registieren musstest weil dein erster account gesperrt wurde wird auch seine gründe haben.
    vielleicht ist das der grund für die "nichternstzunehmenden" antworten von den anderen.


    zu meiner cousine, hab nie gesagt, dass sie die schönste sei und im vergleich zu dir....naja :D :D


    aber easy...




  • Er wurde nicht gesperrt..

  • Zitat

    Original von ReDiculum


    zu meiner cousine, hab nie gesagt, dass sie die schönste sei und im vergleich zu dir....naja :D :D
    *foto ist weg*


    aber easy...


    muhaha der hat gesessen :D


    @death, du machst dir immer mehr Freunde, meinst du nicht, es ist mal wieder zeit, deinen Namen zu ändern? ;)

    !roxx?!

    Einmal editiert, zuletzt von Donky ()

  • Zitat

    Original von death angel
    Es närft mich

    was denn? dass d'lüüt so uf dir umehacked? ich verstah ja dass du im 1. lehrjahr bisch und dass 404 dini lieblingszahl isch. :D aber zrugg zu dim problem @ topic. wenn dir scho gseit wird, dases im XP drin isch und dir sogar de MoZ und maybe seit, dass im boot.ini chasch ändere, denn sött ja google nümm schwer si. es müend au viell lüüt schaffe und chönd nöd alli arbet für dich mache, verstahsch? :)
    ich sägders jetz uf die netti art ohni dich wele lächerlich zmache oder abezbutze, jerome.


    also schmeiss lieber de google rasch a und gib es paar gschiidi suechbegriff wie "boot.ini xp multi" i. denn no "suche seiten auf deutsch" und denn häschs schneller gfunde als über das forum wo no zerscht muesch dich go verteidige will dich all abebutzed. i dere ziit wo jetzt das ganze theater ablauft hetsches nämli scho lang usegfunde und sogar iigrichtet.


    PS: ich has gmerkt, dass de post editiert häsch. finds au gschider so :D