[S] Peach Weber CDs!!!

  • Salut zäme...


    Sueche für mini fründin Peach Weber CDs (si gad drum für 3 mönet uf guadeloupe)... ich würd ihre drum gärn es paari mitgä...


    ich würd sie chaufe oder au nur uslehne (zum brönne)... natürli chönted ier mier au eifach mp3s schicke/bereitstelle...


    also, meldid üch 8)



    so produktiv bini a eim morge scho lang nümm gsi :D.. sch 4 cds:

    • Früsch vo de läbere (gfunde)
    • no broblem (gfunde)
    • gägsgüsi (gfunde)
    • nix wie gäx (gfunde)
    • tutti frutti
    • Peach Party I
    • Peach Party II
    • underwägs
  • i ha gloub no kasette :)

    Bremsen macht die Felge dreckig!
    Mitglied der PC4all Schlägertruppe!!!
    DutcheKa (04:41 PM) : aye, skipper ;)
    ...Weasel stopped DLS spamming-spree!
    "National sein heisst nicht, fremde Völker hassen, sondern das eigene Volk lieben." Peter Rosegger (1843 - 1918)
    Unbent, Unbowed, Unbroken! ©Hammerfall 2005 - Pain is temporary, Pride is forever ©? - ONE SHALL STAND. ONE SHALL FALL.©The Transformers 1984


    Meine Ricardo-Auktionen!

  • müssen cds sein... ;) und zu dem müsste ich sie am samstag haben ;(... hab jetzt mal vier gefunden (bibliotheken in ganz zug verteilt)... bin mir allerdings nicht sicher ob diese nicht ausgeleiht sind... das wäre dann wohl ganz böööööse 8)

  • hmmm murphy's law :D

    Bremsen macht die Felge dreckig!
    Mitglied der PC4all Schlägertruppe!!!
    DutcheKa (04:41 PM) : aye, skipper ;)
    ...Weasel stopped DLS spamming-spree!
    "National sein heisst nicht, fremde Völker hassen, sondern das eigene Volk lieben." Peter Rosegger (1843 - 1918)
    Unbent, Unbowed, Unbroken! ©Hammerfall 2005 - Pain is temporary, Pride is forever ©? - ONE SHALL STAND. ONE SHALL FALL.©The Transformers 1984


    Meine Ricardo-Auktionen!

  • Zitat

    Original von DarkLordSilver
    hmmm murphy's law :D


    hat sich noch nicht bewahrheitet, zum glück:


    hab bis jetzt: no broblem, gägsgüsi und früsch vo de läbere...


    bruche dringend no: nix wie gäx und tutti frutti... fakultativ (gruess an pc-formatierer ;) ) sind peach party 1+2 und underwägs...