älteres Lenkrad

  • hoi zeme


    i han e frog zmene alte lenkrad... bi google suechsch vergebens. also frog i mol do... :)


    i han vom kolleg es alts lenkrad zum teschte übercho. es het en gameport...


    Name: GameSource PC Power Wheel
    Model-No.: PC-705


    i has per Mainboard Gameport probiert. extra agschlosse und im bios aktiviert uf:
    I/O Adress: 200/330 (angeblich standard vo früener)
    und
    INQ5 (oder wies heisst. uswahle: INQ5, INQ7, INQ10)


    nix... wird vom xp nöd erkannt. au nöd wenn i uf hinzufüge gang...


    triber gits glaubs nöd. also möst per hinzufügen goh. den unter Win2000 han is mol zum laufe procht. s identische wheel...


    het echt au öppert vo eu älteri iigobegrät? wö über gameport gönd?


    wär super...
    merci für jede tipp


    PS; han scho 2 soundcharte dinegha und bin au scho über de audigy 2 gameport. nix... :(

  • Hat auch Deutsche hier im Forum, deshalb gilt Schriftsprache;) [SIZE=3]duck und weg ;-)[/SIZE]
    Zu deinem Problem habe ich aber Leider auch keine Ahnung :))

  • i han as öuters settigs ding va trastmastr, aber das tiili luuft bi mier über dsaundcharta, reschpektiv übere geimport va dära. o underum igspeh hani kinner pröblems demit, het o kinner schpetsiele triibere bruucht, wü di scho im o-äss debii sin, hui.


    nur mal so als gedenkanstoss. :rolleyes


    wahrscheinlich sind es keine inq's, sondern irq's (oder ist das thurgauer-dialäkt? ;)).
    kontrollier mal nach, ob in der systemsteuerung nicht andere geräte deine irq und io adressen benutzen. im bios sollten diese auch schon angezeigt werden. vor allem paralleler und serieller anschluss.

    Chuck Norris ist nicht allmächtig!
    Weil wenn er es ist, dann soll er doch mal zu mir nach Hause kommen und mein Gesicht auf die Tastatur drückhjgkjhguzhjbjjhghjgjhbbbbbbb

    Einmal editiert, zuletzt von Jaymz ()