V: zeugs für nen wohnzimmerpc

  • hallöchen


    hab hier noch folgendes:


    ein netzteil aus einem hp vectra VL, das ding ist sehr klein, nur ca 4cm hoch...


    dazu das passende motherboard mit nem 233mhz p2. hat sdram slots. 4x pci, mit risercard ähnlichem teil, auch super geeignet für max 10cm hohe pcs...


    jemand interesse?


    aja, passt max n 450er p2 drauf (LX Chipsatz), dieser würde für divx wiedergabe reichen, der 233 ist wohl zu knapp bemessen...

    4WD is for girlies
    Nur quer is man wer


    E Cups an einem 65er Unterbrustumfang wäre ein Fischerbötchen mit Raketen an Bord!

  • Zitat

    Original von Jaspi
    No öppis anders: Meinsch en 450 langed für DivX (5.0.2)??


    Ich würd sagen das dass absolut reicht! Bei meinem Bruder (300er) laufen sie optimal.

    Intel E6700
    ASUS P5B Del.
    eVGA 8800GTX
    2048MB (1 x 1024) Muskin 6400
    240 GB (2 x 120) S-ATA Seagate Barracuda ST3120026AS (Raid 0)
    Eizo S2110W-K, 21.1" TFT

  • Jo das stimmt mit em 450er, has grad usprobiert! Und ich het scho welle an 866 dafür verschwende... bruchts eigentli no spezielli aforderige ad ram, oder laged 64mb us?


    Und no wäg däm NT: Die händ doch meistens so um die 150W - für en P3 mit es paar laufwerk langed das wohl nur knapp us?

    Think about it, dream of it, talk about it, DO IT.

  • also priisvorstellig hani keni, heisst bietet mal oeppis...


    450 langet, bi mier isches mitme k6-2 450 knapp gloffe, und die sind wohl öppe 70% so schnell (heisst wie en 350er p2 oder so..).


    netzteil isch 4cm höch und hed en 40er lüfter dra, müsst mer uswechsle wenn mers lislig wet...


    mobo hed 3 sdram slots, falls interesse evnt mit 64mb ram zuesätzlich.


    aso gueti agebot, ich setze mal mindestgebotsgrenze bi 70fr für netzteil mit mobo, mit ram und cpu bi 130.


    aja weg netzteil, das langet förig... solangs ke athlon isch... aber achtung, hp norme, heisst nid atx oder at...


    stimmt, übertüüret

    4WD is for girlies
    Nur quer is man wer


    E Cups an einem 65er Unterbrustumfang wäre ein Fischerbötchen mit Raketen an Bord!

  • hüstel, also die cpu und die 64mb ram händ zäme chum en wert vo 100!


    Aber wie gseht das mit em NT us? wieviel watt leisted das konkret? und was sinds für mobo aschlüss? at oder atx?

    Think about it, dream of it, talk about it, DO IT.

  • Zitat

    Original von pc-formatierer
    ich setze mal mindestgebotsgrenze bi 75fr für netzteil mit mobo, mit ram und cpu bi 175.


    schade, dass du so überrissene vorstellungen hast...

  • pc-formatierer: ich will jo nid dis gschäft zerstöre - aber selbst 120.- sind viel z'tüür. Mä chunt jo scho neui 128mb ram für 20.- über und für dä prozzi? bi mir ligged dihei no ca. 5 so 233er umä, die chasch höchstens no verschänke!


    -->Also für alles zämä höchstens 70.-, das NT hät nämmli au nid e sonnen wert!

    Think about it, dream of it, talk about it, DO IT.

  • ok ich mues wohl abwärts mit priise, isch glaub scho chli übertüüret...


    also, für prozi, mobo, netzteil 70. wer wot cha sghüs au no dezue ha, aber denn mues mer ne bi mier go hole... isch aber scho chli verbaschtlet ;) hed obe es window dinne, es grosses X, müest mer aber en dünneri plexischiibe dri tue, passt nid so recht...

    4WD is for girlies
    Nur quer is man wer


    E Cups an einem 65er Unterbrustumfang wäre ein Fischerbötchen mit Raketen an Bord!