Aushebung / Rekrutierung: 15./16. März

  • Eben:


    Aqua hat starke Rückenbeschwerden, weil er zu schnell gewachsen ist.


    Darum Röntgenbilder und Arztzeugnis


    = Kein Weichei :D

    Workstation I: ASUS Rampage IV Extreme, CPU Intel i7-3960X @ 4.50GHz, 4x 4GB Corsair Dominator 1600MHz, Gainward GTX-580 3GB, 1x 120GB SSD Corsair Force GT SATA3, NEC AD-7170S DVD-RW, Lian Li PC-70 @ Wakü, 2x ASUS VW246H 24"TFT

  • naja bei mir ist es so, das ich auf dem rechten auge nichts sehe und ich mich sicher nicht der gefahr aussetze, das ich bei einer übung irgendwas ins linke auge bekomme und danach blind bin.
    desweiteren würde ich auch ohne gebrechen nicht zum militär gehen.
    scheiss verein ist das halt einfach.

  • Ne, habe schon beim kleinsten Rückenschmerzen, geht soweit, bis zu Atembeschwerden.


    Darum musste ich vor 4 Jahren meine 10 jährige Eishockey-Kariere beenden. Seither bin ich eine Baustelle

    Workstation I: ASUS Rampage IV Extreme, CPU Intel i7-3960X @ 4.50GHz, 4x 4GB Corsair Dominator 1600MHz, Gainward GTX-580 3GB, 1x 120GB SSD Corsair Force GT SATA3, NEC AD-7170S DVD-RW, Lian Li PC-70 @ Wakü, 2x ASUS VW246H 24"TFT

  • Zitat

    Original von SEEdER


    Nein, das sind definitiv "Weicheier" (excl. jene, die nicht anders können, aufgrund von Krankheit, Gebrechen, etc..)


    Mit dem kann ich leben, solange mein Arsch dafür noch mein Eigentum ist :D
    Ausserdem ist es mir 3% wert, meine letzten Stunden wenn die Amis kommen noch im Bunker neben dem Weinkeller verbringen zu müssen, anstatt die Bombenstimmung an der Front erleben zu dürfen. :cheers

  • hehe die 3% sind gut, die finanzieren schon bald meinen Lohn :D

    Bremsen macht die Felge dreckig!
    Mitglied der PC4all Schlägertruppe!!!
    DutcheKa (04:41 PM) : aye, skipper ;)
    ...Weasel stopped DLS spamming-spree!
    "National sein heisst nicht, fremde Völker hassen, sondern das eigene Volk lieben." Peter Rosegger (1843 - 1918)
    Unbent, Unbowed, Unbroken! ©Hammerfall 2005 - Pain is temporary, Pride is forever ©? - ONE SHALL STAND. ONE SHALL FALL.©The Transformers 1984


    Meine Ricardo-Auktionen!

  • Wenn du das als Lohn für Zivildienst erhältst kriegst du sogar noch Respekt dazu.:bow2


    Ansonsten hätte ich das Geld lieber in meine Notreserven neben dem Luftschutzkeller investieren sollen.

  • Zitat

    Original von [DL]Hell
    haha dir heit aui kee Ahnig!
    Ter Füs das isches! schad gits das nüm!:( und jitz wirdi no are schwule Gruppe zuteilt aka Artillerie!:(


    FU FU FU FU FU :P


    Ohne Artillerie würdet ihr doofen grünen Füsels ja noch viel mehr als Kanonenfutter dienen :P Ach wir machens einfach so, in nem ernstfall streiken wir mal nen Tag ;) :P dann seht ihr was ihr davon habt, phö :P

    "Es gibt auf der Welt drei Dinge wo Du sinnlos Kohle verpuffen kannst: Frauen, Computer und Autos."
    Sinclair

  • Zitat

    Original von Blackmagic


    FU FU FU FU FU :P


    Ohne Artillerie würdet ihr doofen grünen Füsels ja noch viel mehr als Kanonenfutter dienen :P Ach wir machens einfach so, in nem ernstfall streiken wir mal nen Tag ;) :P dann seht ihr was ihr davon habt, phö :P


    oder ballern mal etwas zu kurz, mal gucken ob sie dann noch rumschreien...

    A fine is a tax for doing wrong.
    A tax is a fine for doing well.

  • Zitat

    Original von 2cool4u


    oder ballern mal etwas zu kurz, mal gucken ob sie dann noch rumschreien...


    hrhr, da hätt ich ja sogar noch die macht drüber in der feuerleitstelle. Och elevation 600? och machen wir 500 ;) ;)

    "Es gibt auf der Welt drei Dinge wo Du sinnlos Kohle verpuffen kannst: Frauen, Computer und Autos."
    Sinclair

  • Zitat

    Original von SEEdER


    Nein, das sind definitiv "Weicheier" (excl. jene, die nicht anders können, aufgrund von Krankheit, Gebrechen, etc..)


    mei sorry hei, ergendwie längts eifach mol einisch^^.


    scho mol überleit wievell s Militär s Volk jedes Johr choschtet?
    bes doch froh, wenn ned so vell gönd und evtl. sogar was zahled oder wengistens was sennvollers mached, isch vell besser für öises Volk!


    uf's militär cha mer schisse, das isch eifach es bodeloses Fass wo nüd (relativ gseh) brengt...!


    mit 8Mrd. pro Johr chönt mer no mängs finanziere (und chömed ned met em Argument met dem gäld wärdid jöb finanziert - das wär schösch au so!)


    cya


    EDIT:; am beste send d Pilote; wo z.T. mehreri 10'000.- pro Flugstond choschtet... do cha eine go flüge, s macht em spass (chasch mer ned verzelle, das die wo flüged das ned gärn möched; also es isch öpis won er schösch zu 99% ned chönt finanziere) und wer zahlts? D Allgemeinheit.
    Das isch für mich wie eine de Kommunismus zu sim Vorteil usnötzt! ^^


    EDIT2: und wenn der jetzt no afönd streike, bravo, de isch s geld au no TOTAL umsonst wäg! :applaus :bow2


    Zitat

    Original von chrlen


    Ja, ja. Ist ja gut. Ihr seid alle brutal wichtig. :D


    ned nur die, s ganze Militär...

    Marktplatz Bewertung
    Kiste 1: Sloti 800 TB
    Kiste 2: DLT3C @ 2.6GhZ
    ...
    Kiste 7 & Kiste 8: PhII 720BE, 8GB ram. 1x mit X25-m II 80GB & 4870, 1x mit indilinx MLC 32GB

    [SIZE=7]Dieser Beitrag, inkl. vorhandenen Anhängen, ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich von 3. verändert werden. Der Absender schliesst deshalb jede Haftung oder rechtliche Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus. Weiter ist der Inhalt des Postings frei erfunden, eventuelle Annäherungen an die Realität sind höchstens unbeabsichtigt und zufällig entstanden. Zu all meinen PCs haben mehrere Leute Zugang und nutzen diesen auch.[/SIZE]

    4 Mal editiert, zuletzt von BLJ ()

  • ja ok mach das nur! dann streik ich dann auch!:) weil ich ja jetzt euch zugeteilt bin um euch zu beschützen bzw vorher war ich Mat Vsg ohne uns wäre da nix gelaufen.!:) war easy WK!!:)


    €: wer keine ahnung hat! das ist wieder so ein typisches Weichei getue!

    Also ich glaube nicht das ich mit meinem PC protzen muss!!

    Einmal editiert, zuletzt von [DL]Hell ()

  • Zitat

    Original von [DL]Hell
    ja ok mach das nur! dann streik ich dann auch!:) weil ich ja jetzt euch zugeteilt bin um euch zu beschützen bzw vorher war ich Mat Vsg ohne uns wäre da nix gelaufen.!:)


    Ja, ja. Ist ja gut. Ihr seid alle brutal wichtig. :D

  • Zitat

    Original von [DL]Hell
    ja ok mach das nur! dann streik ich dann auch!:) weil ich ja jetzt euch zugeteilt bin um euch zu beschützen bzw vorher war ich Mat Vsg ohne uns wäre da nix gelaufen.!:) war easy WK!!:)


    €: wer keine ahnung hat! das ist wieder so ein typisches Weichei getue!


    na dann säg mer mol wie s Militär sind uftrag erföllt?


    Was wotsch mit de paar Artilleriepanzer wo en grosse Teil devo i ergendwelchne Lager dahinschemmlet & etc. ?


    Es gäb jo eh weder so n Plan wie anno 2.WK -> s Mittelland werd ufgä und mer zieht sich id Bärge zrugg! Toll! De hem mer ja au scho alles verlore, fürs Volk wärs de wohl besser, wenn mer sich ergä wörd!


    und im Gebirge chasch ke Flugplätz und Heliplätz ha; -> die send z eifach z Bombe, falls mer öpberhautp was baue chan.
    Desweiteren brucht dsa zügs extrem vell Ressource (Diesel etc.); wo mer i dem Fall (Stelligskampf?) sennvoller bruche chan!


    gäge Österrich chöntsch velech knapp en Chrieg füehere oder so...
    gäg alli andere Länder hed mer so c.a. 0 chance.
    und Terroristeabwehr macht jo s Militär au ned werklich ^^.


    säg doch mol i welem Fall s Militär ernsthaft was nötzt?


    Praktisch s einzige Drockmettel wo mer hed: Industrie! So lang de Agriffer abhängig vo de CH-Industrie isch bzw. en grosse Nutze drus zieh cha (und vo de Schwiz für ihn ke grossi Gfahr usgo werd) dued er wahrschinlich ned agriffe; well er schösch au d Industriealage zerbombe müesst. Do wärs imene Fall wie 2.WK (CH beliefert DE und GB u.A. mit Kriegmaterial/maschinerie bzw. Kriegstmaterialproduktionsmaschinere/-teili) sennvoller für de Agriffer de Schwiz en 'Handelspakt' ufzzwenge, da brengts nüd, is Land izfalle! Und gäge so en Drohig, was wotsch mache? Im 2. WK hed s Militär emel nüd gmacht^^ .
    Und vo wäge Zuekönftige bedrohige: D Waffetechnik ändered sich au die ganz ziit... do muesch au nochecho mit rüschte, damit chöntsch mithalte.
    Ich säge jo ned das mer s militär müessti komplett abschaffe, aber 10% vo de Lüt wördeds locker tue, devör zemili krass technologisiert und spezialisiert. So Infanterie chasch grad rauche (möched au en grosse teil us), und luftwaffe eigentlich au, zemli. Emel Agriff; -> bruchsch nur Verteidigung (Bode-> Luft und Luft->Luft, aber nid Luft->Bode). D Schwizer floghäfe wäred im ernstfall sehr schnell zerbombt; so, dass kes Flogi me starte chönd.. [Bimene onerwartete agriff sitens gnueg mächtigem gägner (DE, FR, GB, US...) isch es en Sach vo minute, so ab 5minute isch velech scho alles zue, und wenns guet god en viertelstond.. do cha ned mol es flogi starte und lande^^]



    das ganze isch sehr ineffizient. Das gieng vell belliger...
    en grosse Teil vo de Militärische Irechtige wärded au scho für Zivili Zweck (miss?) brucht...


    z.B. RUAG hed ~50% zivili Ufträg.


    das isch jo ned werklich schlächt, nor gods ergendwie au am eigentliche Sinn & Zwäck verbi!


    FAZIT: ech ha eher s gfühl, DU heigsch ke ahnig. Oder chasch dini Meinig au begrönde?
    (oder isch das weder so en Kommentar wie 'Städter send doch alles Rüeblifrässer, es halbs kilo Fleisch am Tag mues me ha!' [jo so, genau so, ghört])


    cya


    Zitat

    Der Begriff Weichei ist ein umgangssprachliches Bild, das auf mehr oder minder humorvolle Weise benutzt wird, um vor allem einen Mann zu bezeichnen, der angeblich verweichlicht oder übervorsichtig ist bzw. eine manische Verhaltensweise an den Tag legt. In abwertender Weise wird der Begriff von so genannten Machos verwendet, um andere Männer als "unmännlich", schwächlich oder "weibisch" zu diffamieren.


    Dabei wird im Wortsinn angenommen, dass "echte" Männer zum Zweck der Fortpflanzung stets auf gut gefüllte Hoden zurückgreifen können, die folglich "hart" sein sollten. Ein Mann mit "weichen" Hoden wäre demnach kein "echter" Mann.


    {jo das Niveau kenn ich au, aber ich begebe mich IMHO emmer no niveauvoller uf das Niveau^^}

    Marktplatz Bewertung
    Kiste 1: Sloti 800 TB
    Kiste 2: DLT3C @ 2.6GhZ
    ...
    Kiste 7 & Kiste 8: PhII 720BE, 8GB ram. 1x mit X25-m II 80GB & 4870, 1x mit indilinx MLC 32GB

    [SIZE=7]Dieser Beitrag, inkl. vorhandenen Anhängen, ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich von 3. verändert werden. Der Absender schliesst deshalb jede Haftung oder rechtliche Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus. Weiter ist der Inhalt des Postings frei erfunden, eventuelle Annäherungen an die Realität sind höchstens unbeabsichtigt und zufällig entstanden. Zu all meinen PCs haben mehrere Leute Zugang und nutzen diesen auch.[/SIZE]

    2 Mal editiert, zuletzt von BLJ ()

  • Da hab ich mal wieder was angezettelt ..... :D

    Workstation I: ASUS Rampage IV Extreme, CPU Intel i7-3960X @ 4.50GHz, 4x 4GB Corsair Dominator 1600MHz, Gainward GTX-580 3GB, 1x 120GB SSD Corsair Force GT SATA3, NEC AD-7170S DVD-RW, Lian Li PC-70 @ Wakü, 2x ASUS VW246H 24"TFT

  • LOL BLJ!!!!!


    Scho mal a eigentlich wichtigscht uftrag vor armee dänkt? D Landesverteidigung?? Ja d Artillerie isch nunmal e REINI Kampftruppe!
    Aber zB bire katastrophe cha JEDE e schufle id hang nä, ou e artillerischt...


    Und ide Bärge hets meh als de dänksch! Üser bärge si voll mit allem mögliche... ja ou flugis chöi dert starte!


    und rofl @ chrieg ke chance... mir hei e sehr guet usbildeti armee. Usserdäm heimer im süde d Bärge wo üs gäg abe komplett absichere. Allgemein isch üsers Land sehr eige was das ageit... luftkampf ide bärge, da flügt jede ussert d schwizer pilote id bärge ine!
    Usserdäm isch soguet wie die ganzi gränze schomal dür festigsminewärfer abgsicheret...


    I finges eifach luschtig wie extrem d militärgägner immer säge dassmer ja eh 0 chance hätte... mir hätte meh chance üs erfolgrich z verteidige als die meischte angere länder um üs ume!


    edit: Sry für ch-deutsch

    "Es gibt auf der Welt drei Dinge wo Du sinnlos Kohle verpuffen kannst: Frauen, Computer und Autos."
    Sinclair

    Einmal editiert, zuletzt von Blackmagic ()

  • Zitat

    Original von Boriz
    und es geht ja nicht nur darum dass wir uneinnehmbar sind sondern auch dass wir uns so fest wehren können dass sich ein krieg nicht lohnt (warum sie ihn auch immer wollen)
    und wir haben mehr in den bergen als du denkst.. harrharrharr


    de chrieg lohnt sich genau us wertschaftliche grönde ned - chorz-/mettelfreschtig gseh.


    Längerfrestig, wenn mer ned so wie de Hitler ned grad anderi Problem am hals hed (oder dor de Agriff bechond - au mer hend Böndniss; bzw. wörded vo andere Länder bistand becho wenn eifach öper agriffe wetti^^), wörd sichs velech trotzdem 'lohne'.


    Aha, ja, d frog isch wie mer bärge defniniert. Öb do chli öpis högligs scho dzue ghört. Und wenn au, höt send d Zilsystem vo Luft -> Bode System zemli gnau, do mues kene i de Bärge omeflüge, es paar km witer obe länged locker!


    Und was wotsch mit Artillerie pi pa po wenn de Gägner us übersee chond und ned DE; FR, IT, oder AU isch? Mer hend ke System wie mer so en Gägner effektiv schlo chönted,... s höchschte was mer chönted mache isch ne zitwis devo abzhalte s land iznä, im allerallerbeschte Fall. Aber dä isch schön wit wäg und cha sich ufbaue ... und spöter velech nomol agriffe (wie mer gsehd scho weder en wertschaftlichi frog)


    Es paar US Flugzügträger und d Verteidigung isch wegradiert, sprichwörtlich, de heds nämli es paar Krater im Bode...


    Das mer en gnueg gueti Flugabwehr hend chasch schösch öperem verzelle (cruise missiles etc.etc.)^^... USA & Konsorte chiem do locker döre; anderi länder chönd sichs gar ned leischte (politisch & oder wertschaftlich)...


    und ich chas nor wederhole: Infanterie macht so zemli nüd us, die chasch nur bruche wenn städt etc. muesch durchkämme noch guerilla truppe o.Ä., wenns grosse asammlie vo gegner send, de grifsch die ned mit Gwehr etc. a^^.


    de ponkt isch eifach, das öisi Wertschaft z schwach isch es Militär z finanziere womit mer sich gäge alli mögliche Gegner wehre chönti (ohni setigi wo sich verböndet, was aber au en sehr wahrschinlich Möglichkeit wär^^) - mehr mues also versueche, en guete Kompromiss z sueche,und miner meinig noch isch dä z Ineffizient agsetzt, ich ha s Gfühl, das mer met vell weniger(25%?) Gäld velech 75% vo de hötige Kampfkraft finanziere chönti...


    s ganze Militär mues/darf mer ned abschaffe, das isch mer au klar.
    -> äbe denn bhaltet mer halt die vorteilhaftischte Sache, aber das send met bestemmtheit ned ergendwelchi infanteriste^^


    cya


    EDIT:

    Zitat

    Aber zB bire katastrophe cha JEDE e schufle id hang nä, ou e artillerischt...


    WOW! was für ne Erkenntnis.
    Jede hed aber herzlich wenig mit Miiltär z tue; - au eine wo ke Waffeusbeldig[choschtet au huere vell] oder what ever hed, also au d 'weicheier' chönd das...

    Marktplatz Bewertung
    Kiste 1: Sloti 800 TB
    Kiste 2: DLT3C @ 2.6GhZ
    ...
    Kiste 7 & Kiste 8: PhII 720BE, 8GB ram. 1x mit X25-m II 80GB & 4870, 1x mit indilinx MLC 32GB

    [SIZE=7]Dieser Beitrag, inkl. vorhandenen Anhängen, ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich von 3. verändert werden. Der Absender schliesst deshalb jede Haftung oder rechtliche Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus. Weiter ist der Inhalt des Postings frei erfunden, eventuelle Annäherungen an die Realität sind höchstens unbeabsichtigt und zufällig entstanden. Zu all meinen PCs haben mehrere Leute Zugang und nutzen diesen auch.[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von BLJ ()