Die Binären Tage 2

  • i finds eifach scheisse so wies usgseht werde nit alli tweaker plätz vo de tweakers besetzt und die drucke eifach anderi lüt ine.. und i kanns vergesse jetzt no e platz zkriege.. i find das voll nit in ornig.. es ka ja sie das no anderi tweaker au cho wänd.. aber es nu vergesse könne wel da eifach lüt sitze wo nit vo tweaker (forum) kömme..

  • jo Elli, äs isch so:
    ich ha erscht 5 Lüt us em Board gseh (Viper, Mad, Tuvok, Blacky) und das isch halt eifach nid sovill, das mä ei Reihä cha neh..
    dr Snuffsnuff und dr Pulsator ghörä zu mir, dr Snuffsnuff liest zimmli vill im Board und dr Pulsator het kei I-Net ;)

    der Tod ist die friedlichste Form des Lebens

  • Zitat

    Original von miLkö
    i finds eifach scheisse so wies usgseht werde nit alli tweaker plätz vo de tweakers besetzt und die drucke eifach anderi lüt ine.. und i kanns vergesse jetzt no e platz zkriege.. i find das voll nit in ornig.. es ka ja sie das no anderi tweaker au cho wänd.. aber es nu vergesse könne wel da eifach lüt sitze wo nit vo tweaker (forum) kömme..


    elli is isch uf dr page klar und dütlich gstande dass die erschte 256 wo izahle ou e platz bechöme, da chöi si halt nit no rücksicht uf so öppis näh.

    "Es gibt auf der Welt drei Dinge wo Du sinnlos Kohle verpuffen kannst: Frauen, Computer und Autos."
    Sinclair

  • Zitat

    Seit wir Sonntags bekannt gegeben haben das wir ausverkauft sind, werden wir von Mails überschwemmt, in denen wir gebeten werden noch ein paar Plätze zu schaffen, denn wie die meisten wahrscheinlich gemerkt haben sind wir hilflos ausgebucht. Nun am liebsten wäre es uns wir könnten Alle an die LAN lassen. Leider lässt die Infrastruktur dies nicht zu, dh. wir können da gar nichts machen, tut uns für alle die, die gern gekommen wären echt leid, Aber wie gesagt : Next Year -> Next BinaryDays.


    Wem soll ich jetzt glauben? ...


  • ich habs den heinis gsesagt man das neben dir noch 2 plätze frei sind.. aber sie lassen mich ned. weil irgendwie 256 eingezahlt haben.. könntest du tuvok das abklären?? bitte bitte.. ;-(;-(;-(
    man ich will auch dabei sein.. agrh ......

  • also ich weiss ned ob noch platz hat aber auf jeden fall hat es noch 2 plätze in der tweaker reihe frei weiss aber ned ob da noch leute kommen weil es haben ja alle 256 leute einbezahlt darum fehlen noch die wo noch nicht nen platz haben oder??

  • AN ALLE DIE AN DIE LAN GEHEN VON TWEAKER HAT JEMAND AUS MIR UND MADONION UND KNIGHT DEN PLATZ GEWàCHSELT denn ich sehe der viper nicht mehr bei uns



    cu tuvok