auf die Wiese und bewege mich einmal!!! Das dauernde vor der Kiste hocken macht mich nervös. Bin aber in ca zwei Stunden wieder zurück.
Jetzt reichts! Ich hau ab
-
-
ober :dummesposting
-
Recht hast Du!
-
gell...
hesch gwüsst, dr feli wot ou e nöie pc!!!
-
Ja, schins... heit das ja gester im Pub besproche, oder?
Was gits de schöns?
-
-P4 2.67
-P4S8X-X
-512 MB PC2700 DDR
-80 GB HDD
-GF4 MX 440 64 MB DDR
-LiteOn DVD 16x
-Viper S500 Miditoweralles ca. 1100.-
PS: http://www.auctionline.ch hat wieder EIZO T960 21" für 230.-
-
:dummesposting
-
Hehe, dr gliich Prozi und MoBo wie ig ha...
heiterne scho kouft?
Oh, mues grad mau ga luege, merci!
-
:sleep :wow
ZitatOriginal von WaldiGP
:dummespostingwieso? wenn scho dr thread so doof isch, denn darf me doch da innepouschte was me wot, oder nid? er wird eh vo admins glöscht wenns z doof wird, oder geit eh id vergässeheit. usserdem isches besser mir müllene mit "gramatikalisch ausgewählten ausdrücken" zu anstatt mit:
:dummesposting :oha
u see?
@muki: nei no nid...
:dummesposting
-
Hehe, ich stell'mir gerade vor wie Waldi (Seinerseits DEUTSCHER) versucht, unser Schweizerdeutsch zu entziffern...
Sorry Waldi, aber in einem so OTigen Thread darf alles diskutiert werden... OTer geht kaum mehr...
-
Lol!! chani da nume sägä! hehe dä feli wott ä PC? werum de das? aber i gseh scho dr zBolle wird immer meh zumene PC zämäbouer!;)
-
Sind ja schlimme zustände hier. wärum müsst ihr weil jemand ein bischen Spammer ist, auch gleich nachziehen.
Um zu beweisen das ihr das auch könnt???
da seit ihr aber ganz starke Leute!!!!!! -
Zitat
Original von McClane
Sind ja schlimme zustände hier. wärum müsst ihr weil jemand ein bischen Spammer ist, auch gleich nachziehen.Um zu beweisen das ihr das auch könnt???
da seit ihr aber ganz starke Leute!!!!!!...i weiss...
so hören wir auf
@Küse: dr feli wot eine, wiu är im mom mitemene P1 mues schaffe. kackt scho chli a, desshalb.
die machine isch ja ou nüt grossartigs, hüt standard, usser vilech graka, wo ja dr obermegaböööööner isch
-
Zitat
Original von zbolle
PS: http://www.auctionline.ch hat wieder EIZO T960 21" für 230.-
das sind die ganz flache odr? han drum letscht mol glaub no en t961 verwütscht... eine vo bedne hed en ned ganz flachi bildröhre gha... das wär halt scho öppis... weisch no wie tür die lieferig isch? -
So doof ist das posting doch nicht?! Doof ist, ich habe mir den Muskel gezerrt... muhahahaha...
@Waldi, du bist der garantiert der letzte, der hier was schreibt von wegen hole "Postings"
-
gseni au so :oha
-
61 isch ganz flach... liferig ca 70fr... ;=)
-
T960 ist nicht ganz flach aber nur im horizontalschnitt. wobei ich dazu sagen muss, das dies fast gar ned auffählt. mir kommts vor wie ne FLAT Triniton Röhre
der T961 und folgende sind 100% flach...
230.- für ein solches ding ist nach wie vor ein guter preis, wobei der versand auch einberechnet werden muss (ca. 60.-)
-
Zitat
Original von Sinclair
So doof ist das posting doch nicht?! Doof ist, ich habe mir den Muskel gezerrt... muhahahaha...@Waldi, du bist der garantiert der letzte, der hier was schreibt von wegen hole "Postings"
hihi sinc .. in wenig raus RRult ein bisschen mit dem hund in den wald
-
Jaja die Natur schlägt zurück