Romantische Orte in Bern?

  • so öppis hett entweder überhoupt ke Sinn, oder de bruuchts uviu Zyt. Zersch bruusch mau e angeri Frou.
    Um ere klar zmache, dass du bessers chasch ha as si.
    Si muess zwar schön si, aber nid unbedingt schöner as si, wiu froue hei so viu komplexe, dass si fasch jedi schöner finge as sich säuber.
    Guet, naer muesch ere huere viu verzeue vo dere, um se chli gluschtig zmache. Verzeu ere es sigi huere geil im Bett mit ihre, das erweckt ihre Ehrgiz.
    Nach öppe zwe drei Wuche machsch mit dr angere Schluss und verzeusch dim Schwarm, du heigisch Schluss gmacht, wiu si dir so eländ verfaue sigi gsi, und dir durend nachegrennt sig und di fasch erstickt heig, vor Liebi. Si heigi zu auem ja und Amen gseit. u.s.w.
    När wartisch no 2 Wuche, när macht si di aa.

  • pah, wän interessiert das scho. D' Froue si nid besser wenns um so Sache geit.
    Usserdäm i 60 Jahr wenn die beide immer no glücklech verhüratet si, wird die angeri froh si, dass si hett öppis chönne indiräkt derzue biitrage, dass sech zwöi gfunge hei fürs Läbe. ;D



    Zitat

    @ Mc Queen hesch du icq oder so hät drum da no äs paar fragä


    frag numme hie... :D


  • tja ;) bug's .. alltag halt ;)


    nei, erfahrig han i ned...aber i han ou en momentan sehr en gueti kollegin wo i mol öppis han welle vonere....aber mir hei de abgmacht das mer nüüt vonenand wänd (so i de 2. bez oder so, amigs so heimlich troffe :P)


    höt säge es paar lüüt werom das da immer no so seig das niemer vo keim öppis wott *g* ;) aber da hät sich bewährt bis höt und mir chömme sehr guet us mitenand...


    also..du xehsch, i han eigentli mol öppis wälle vonere, aber kollegschaft isch jetzt ou immer no bestehend...also s'chan durchuus positiv usecho...

  • McQueen - Der Herr Dr. Sommer für alle einsamen Tweaker :D

    „Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen, zum Beispiel der Relativitätstheorie.“
    Albert Einstein

  • Spunky, es gett kes Patentrezept, wo emmer funktioniert! Ond ich find es au guet so!


    Rpobiers uus, musch halt dini Erfahrige Sammle, wie DU es am beschte machsch.. Jedi Person ecsh anders, s chonnt halt emmer au ofd Frau droffah!

  • Zitat

    Original von seng
    Spunky, es gett kes Patentrezept, wo emmer funktioniert! Ond ich find es au guet so!


    Rpobiers uus, musch halt dini Erfahrige Sammle, wie DU es am beschte machsch.. Jedi Person ecsh anders, s chonnt halt emmer au ofd Frau droffah!


    jop meine rede... :)

    Bremsen macht die Felge dreckig!
    Mitglied der PC4all Schlägertruppe!!!
    DutcheKa (04:41 PM) : aye, skipper ;)
    ...Weasel stopped DLS spamming-spree!
    "National sein heisst nicht, fremde Völker hassen, sondern das eigene Volk lieben." Peter Rosegger (1843 - 1918)
    Unbent, Unbowed, Unbroken! ©Hammerfall 2005 - Pain is temporary, Pride is forever ©? - ONE SHALL STAND. ONE SHALL FALL.©The Transformers 1984


    Meine Ricardo-Auktionen!

  • hey queen das chund aber ned immer guet use. .da hani mit minere ex au gmacht alses de so langsam schluss worde esch.. de beni nurno mit ihrer best kollegin umeghanget... de het si genau sgliche gmacht mit mim kolleg..
    ja und jetzt gömer wiedr zeme(wel mir über das iversüchtigmache-spieli gredt hend) und sie chund am samschtig us dr ferie :angst;D

  • naja, de hetts ja doch gnützt :D Immerhin sitt dir itz ja wider zäme.


    Ig bi übrigneds dr eutischt hie, wie aut wage i mi nid z'säge, wiu süsch sicher aui frage, ob me i mim Auter nid besseres z'tüe hett, as Prozzis z' übertakte. :D


    Säuber hanis konkret so wie is hie gschiuderet ha, nie usprobiert. Aber es isch irgendwie noc so logisch dass das würd klappe.


    Angerersits, muess i am Seng o Rächt gä....es gitt keni Patentrezäpt für so öppis, und grundsätzlech isches so guet wie ussichtslos ane Frou anezcho, wo mau gseit hett, si wett di numme as Koleg. Oder ebe, de bruchts sehr viu Zyt.


    Grundsätzlech cha me säge, je geiler du e Frou fingsch, und je me se vergötterisch oder aahimmlisch, deschto weniger Chance hesch bi ihre. Voila, Pasta.
    Mini gsammti Läbeserfahrig steckt i dere Erkenntnis.
    Ig würd sogar säge, dass das es Naturgsetz isch.

  • Zitat

    Original von Mc Queen
    Ig bi übrigneds dr eutischt hie, wie aut wage i mi nid z'säge, wiu süsch sicher aui frage, ob me i mim Auter nid besseres z'tüe hett, as Prozzis z' übertakte. :D


    Du weisst schon das wir (andere) Members über 60 Jahren haben?

  • Zitat

    Original von kNt
    Du weisst schon das wir (andere) Members über 60 Jahren haben?


    Wer denn? ?(
    Ich dachte, der Sharky ist unser Board-Opa. Aber der ist sicher noch nicht 60.

    „Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen, zum Beispiel der Relativitätstheorie.“
    Albert Einstein