hoihoi
i ha jetz äntlech e 125er kouft ^^ muessne numeno stöue und versicherigs kacke mache und de chani äntlech mitem umefahre (auso das machi jetz ouscho, eifach ufem fäud )
wär vo euch het ou e töff??
graatz bene
hoihoi
i ha jetz äntlech e 125er kouft ^^ muessne numeno stöue und versicherigs kacke mache und de chani äntlech mitem umefahre (auso das machi jetz ouscho, eifach ufem fäud )
wär vo euch het ou e töff??
graatz bene
wie gseht er us?
i ha eifach mi roller, aber er isch nonie vo mer brucht worde, er wartet im lager uf mi das i geburtztag ha
er raucht nöd, er isch mega sportlich
es isch e Yamaha DT, JG.85 ohni kat
PROig mann muesmer de im früelig ou ändlech emou richtig gedanke zu dem thema mache
Ich han en töff. Velech chöne mer jo mol zäme go heize
Am beschte Hauenstein oder Vordemwald falls die strecki eine kennt.
hehe
nice b_ene
i ha eh DT 125er
glaub Jg. 87
gaht doch nüüt über es auto...
da sind 2verschideni paar stiefel, es auto isch scho gemüte aber es sind 2verschidenigi fahrfeeling
gedige, Bene!
hm, hättmer eigentlech au dä summer no e töff wöue zuelegge, jetz ischs aber scho chli spot. vo äuä de grad im früelig afo suech nachere billige 125er-chrütze
btw. yeah, e schwizerdütsch-thread
ZitatOriginal von hollow man
hehe
nice b_ene
i ha eh DT 125er
glaub Jg. 87
jeah, bis JG. 87 isch PGM !!!! die hei drum no kei Kat. dinne
Habe jetzt gerade den ersten Teil der Grundschulung absolviert
Mit meinem 50er sind so 8er und so voll geil, da haben die fetteren Maschinen wesentlich mehr Probleme
Frechheit!!!
Ich will doch au en Töff! zwor kein 125er...
sondern öppis ab 250 nöchscht Juli bini 18i, denn chani de Löli für 25kW mäschiins hole hrhr
und etz hani 3 Weeks Ferie und gange alli drü go schaffe damiti denn chli Geld ha ime Johr zum mer e geili occasion chaufe!
Und denn gangi amel mit em Kolleg go heize
Tremola duruf