amüsant im sinne von ironisch und negativ gemeint für gnet...
Neues Schweizer Gameportal Swissgamers ist on
-
-
Zitat
Original von Blackmagic
Find ich eher arm. Vorallem da wir auch von der gNET liga berichten werden. tja.
Anscheinend mag gNET keine konkurrenz...
tue nid dumm flame blacky, du tönsch scho fasch so wie dr stedi ^^
-
Zitat
Original von DarkLordSilver
tue nid dumm flame blacky, du tönsch scho fasch so wie dr stedi ^^
i flame gärn
u isches öppe nit wahr?
-
Zitat
Original von Blackmagic
i flame gärn -
Zitat
Original von Snipa
scho ^^
@ blacky
sounds like: "mir si bessser nänänänänä"
-
naja .. zumindest in sachen bf könnten sie schon besser werden
-
jo isch scho so ^^
i frage mi eifach nume wiso genau die lütt bi gnet nid hei wöue mitmache, agfragt sisi nähmlich worde ....
najo mir egal mir söu's rächt si, wenn mau öpper öppis für's BF macht ...
-
auso do ine hetz au scho comments wos ned brücht
aber woo hetz das ned.
und naja. i chanech eifach eis säge.
sG versuecht nach sine leitsätz z schaffe. wär meint das me sech konkuränz wot schaffe ligt definitif fausch.
sG het kei intresse sech irgendeperem vor d nase z setzte.
d community isch üse atrieb.
dir sit die wo entscheide, ob der üsi dienschtleischtige weit bruche. und durdas das med portalorientiert schaffe, bini mer sicher das mer vil vo euch chöi zfride schteue.i dem sinn, eui feedbacks si üs wichtig und wärde vor staff bearbeitet und gueti idee oder konkreti kritik wird jederziit ufgno.
gruessL, aixo
-
Zitat
Original von aixo
auso do ine hetz au scho comments wos ned brücht
aber woo hetz das ned.
und naja. i chanech eifach eis säge.
sG versuecht nach sine leitsätz z schaffe. wär meint das me sech konkuränz wot schaffe ligt definitif fausch.
sG het kei intresse sech irgendeperem vor d nase z setzte.
d community isch üse atrieb.
dir sit die wo entscheide, ob der üsi dienschtleischtige weit bruche. und durdas das med portalorientiert schaffe, bini mer sicher das mer vil vo euch chöi zfride schteue.i dem sinn, eui feedbacks si üs wichtig und wärde vor staff bearbeitet und gueti idee oder konkreti kritik wird jederziit ufgno.
gruessL, aixo
oooooooooooch, bitte HOCHDEUTSCH -
hä?
-
Zitat
Original von aixo
hä?was gibts daran nicht zu verstehn?
-
mein post ist für die dies verstehen. für die welche es nicht verstehen. für die ist er auch nicht ^^
-
Zitat
Original von aixo
mein post ist für die dies verstehen. für die welche es nicht verstehen. für die ist er auch nicht ^^Den Kindergarten finden sie gleich 200 Meter vorwärts - links...
OMFG! Wir alle schreiben hier hochdeutsch, da es (jawohl!) hier auch Deutsche, Franzosen etc hat, und die lesen's lieber in Schriftdeutsch..
Dein Post war für die Katze...(das hä?) - read Rules! -
Zitat
Original von DarkLordSilver
@ blackysounds like: "mir si bessser nänänänänä"
nö das sägi nit, aber du hesches ja o gseit dases doch rächt pinlech isch wesi da nitmau öppis drzue schribe
-
wiso söttesi, sg isch schliesslich e diräckti konkurenzorganisation ... ^^
und i gloub chum e "ungernähmig" macht wärbig für d konkurenz oder?
-
Naja, wedr meinet
-
ihr stusset hier so viel bullshit zusammen das ist ja richtig dumm!
warum glaubt ihr alle das jetzt auf sG mehr passiert als auf gNET? es bracuht noch bimmer die community die da was machen will! und wenn die community zu faul ist(siehge Quake) dann wird auch nichts kommen. immer nur zu sagen es braucht dies und das ist gut und recht aber wirklich was dagegen gemacht habt ihr nie!
-
Zitat
Original von [DL]Hell
es bracuht noch bimmer die community die da was machen will! !BLING!
und genau deshalb werden wir auch erst in ein paar wochen wissen wie sG ankommt
-
nein nicht in ein paar wochen sondern in einem halben jahr! aber wenn das ganze so bleibt wie es heute ist dann gute nacht! ich habe mich glaubs bereits x mal verlaufen in diesem gamigo garten!
-
jo gamigo isch z wort wommer als erschtes isch igfalle woni d page ha gseh