Was macht ihr so an einem Sonntag?

  • Zitat

    Original von Schnitzel
    Midi wo ahne gasch go chlettere?????
    uf schliere??? wenn ja bin au scho dete gsieh.. isch cool hä?


    Jo, wend emol eine gsehsch im tweaker-t-shirt denne weisch ja jetzte wärs isch :)

  • so i ha mi veruse igrichtet ;D camcorder isch am akku uflade..no 2 mionute de machi es foti! wer bietet sin server emene verrückte, wo si "ganze PC" usenimmt und devo föteli macht? (bi mir melde) endli hani de schlüssel zu lösig zwüsche veruse sih/und mini internetsucht gfunde :) ihr werdet iversüchtig sih :saufen

  • hmm han grad no mini 2t festplatte installiert und no äs fänstärli mit dä gravur i mis ghüs inä glimät (heuärä heisslimm isch verdammt schnäll trochä, z schnäll find ich!)
    und no chli verusä gang i jett dänn au :)

  • Juggersch Marie-Claire, itz chämesi da ummi mit ihnes chrützacherdialäkt wo a ki gotzeinziga richtig cha läse, wie weris wemu ummi mau a chli VERSTÄNDLICHER (HOCHDEUTSCH ODER SO SCHREIBT ?( ) :D

  • @ midi gasch au am samtig go chletere??? wen ja den chum doch mal is reptilie-centrum (isch grad nebedrah) ich schaffe dete :)


    edit: sorry will ich 2mal hinderenand gschribe han..... han zu spat gmerkt dass ich hätti chöne editiere

  • Zitat

    Original von Schnitzel
    ach ja öpis han ich vergesse:


    natürlich dussse ses füürli mache und denn brötle.... mhhh es feins Schnitzel :) :dummesposting


    I bi gescht au mit kollege go bröötlä, i ha zwei risä Pferdesteaks gha :D
    Isch no friedlich gsi.
    Mir hend zwor wellä an Fluss aber dött sind alli gschiidä Fürstellä bsetzt gsi :(

  • ja, ha nume nid wele dases z heftig chunnt unds niemer me cha läse.


    I warte itz scho de ganz sunntig druff, dass mi brüetsch mitem Töff zrügchunnt, dä setti scho lang ummi da si, wott no gane tour mache :angst

  • Zitat

    Original von Xoood
    Jo,was macht ihr so bei so schönem wetter?


    - Mich aufregen, dass Sonntag Ruhetag sein soll und ich nicht mitem Dremel rummachen kann.
    - im Forum rumhängen
    - vielleicht nachher irgendwo hinfahren oder so ...

    ... mir ist beim Lesen auch gleich das Monokel ins Martini-Glas gefallen!

  • auto repariert, turbo poliert und n bisschen sonne genossen...

    4WD is for girlies
    Nur quer is man wer


    E Cups an einem 65er Unterbrustumfang wäre ein Fischerbötchen mit Raketen an Bord!

  • Zitat

    Original von Schnitzel
    Kaioken


    warum nicht mit dem dremel??? amch es einfach drinnen in der garage... dann hört das doch niemand


    Wenn ich eine Garage hät ... :rolleyes:
    Ich wohn in sonem ollen Block.

    ... mir ist beim Lesen auch gleich das Monokel ins Martini-Glas gefallen!

  • Ich will halt als positives Beispiel voran gehen und zeigen, dass ich die Sonntagsruhe einhalten kann.
    Hab gestern schon den halben Tag rumdremelt und heute sollte ich die Nachbar vielleicht etwas schonen :D


    Die Eltern wären absolut kein Problem. Erstens sind sie eh in den Ferien und zweitens würds ihnen nix ausmachen, da sie bei sonem schönen Wetter in ihrem Kleingarten grillen würden.




    @pc-forma
    Du 200SX reparieren
    Ich MR2 fahren :z


    btw: gute Idee ... ich geh ne Runde rumheizen

    ... mir ist beim Lesen auch gleich das Monokel ins Martini-Glas gefallen!

  • Also ich war bis vor wenigen Stunden auf dem Maiensäss am Arbeiten. Wasserleitung reparieren. :D
    So einen gangzen Tag vor einer Kiste zu hocken ist sehr schade.


    read ya

  • hehe genau ich schlepp meinen Bigtower und meinen CRT mitsamt Boxensystem und allem Drum und Dran auch raus ins Freie :D


    Dann noch schnell ein x Meter LAN Kabel und ich kann im Freien zoggn

  • d forsetzig da me ned eso viel cha inedue anshcinend :(








    hehe isch scho no cool mitem shuttle... während die andere bigtowers umeschleppet, bini shco länsgscht mitem velo acho, ha mi igrichtet und bi shco am game :D (next samschtig ;) )