rück rüber die schwartig dann machen wir zensur
Streetparade & Energy
-
-
ich schau das es an der LF auf den beamer kommt
-
Danke fürs zuspammen des threads....
-
dann gehen wir aber was auf mein portemonnaie saufen
-
Zitat
Original von Blackmagic
Danke fürs zuspammen des threads....schon recht, kannst ja mal n bier zaheln dafür
-
jopp gute idee
-
i gang nonemol au ad streetparade aber i wird nid zwild tue (vorallem nochher) willi eifach kei stutz han für so sache.
ok luscht au nid unbedingt... -
Mainstation war vom sound her letzes jahr gar nicht so übel, es war einfach sau eng und man hatte kein platz zum tanzen und so. Vieleicht wirds dieses mal besser udn auch wenn nicht, störts mich nicht besonders, denn nächstes Jahr findet man mich auch an der Energy, weil dann endlich die doofe 8 als zweiter stelle in meinem Alter steht
-
tja als vorzeige- stadtzürcher geh ich natürlich nicht an die energy oder die mainstation... läuft wirklich viel besseres (aber wahrscheinlich nicht so euer alter)
greez trusk
-
[QUOTEläuft wirklich viel besseres (aber wahrscheinlich nicht so euer alter)[/QUOTE]
was zum beispiel? -
Zoom? *träum* :)) bzw. gibts die dieses Jahr wieder?
-
Zitat
Original von trusk
tja als vorzeige- stadtzürcher geh ich natürlich nicht an die energy oder die mainstation... läuft wirklich viel besseres (aber wahrscheinlich nicht so euer alter)greez trusk
es wollen ned alle house hören
-
Zitat
Original von Xoood
Zoom? *träum* :)) bzw. gibts die dieses Jahr wieder?ja aber nit z züri
http://www.zoom-party.chAhja wurzel, villich chumeni de vor mitternacht ono chli ufe gabber/oldschool floor, aber mitternacht wotti paul van dyk uf ke fau verpasse
-
i gloub nid ds i da je wirdä ga isch nid so mi musig schtiu
-
streetaprade sowieso, enrgie (gabberfloor natürli) nur weni gnüeegdn geld cha uftriibe
los jungs, i gib oi allne mini kontonummer demit ihr izahle chönd chöme scho irgendwie es paar fränkli zeme -
Zitat
Original von Homerchat
streetaprade sowieso, enrgie (gabberfloor natürli) nur weni gnüeegdn geld cha uftriibe
los jungs, i gib oi allne mini kontonummer demit ihr izahle chönd chöme scho irgendwie es paar fränkli zemenaja i muess o miner eltere u mini schwo apumpe für gäld :>
-
Zitat
Original von Homerchat
los jungs, i gib oi allne mini kontonummer demit ihr izahle chönd chöme scho irgendwie es paar fränkli zemeUnterschätz das Jahr dAlterskontrolle ned...
Zitat- only persons 18 years of age and older will be admitted
esch au de grund wieso i ned chan gah -
Auso
was hautet dr drvo es chlises träffe z mache mit däne wo dert si?
I bi dert eh scho imene grüppeli ungerwägs (träffe mi z züri mit lüt usem #trance.zone channel vom q-net, ga mit däne när o ad energy).
Wie wärs wemer üs da ar Streetparade ono eis träffe würde mir tweaker? U när villich no chli es grössers grüppeli wärde Wär no gmüetlich -
scheissmusig (sorry hed müesse gseid si)
-
Zitat
Original von pc-formatierer
scheissmusig (sorry hed müesse gseid si)kei ahnig häsch
(sorry, hät müesse si)