jo du hesch ahut megfüu für die lans gmacht, inehocke und baschta und e grossi schnuure !
och chum läcketmer
jo du hesch ahut megfüu für die lans gmacht, inehocke und baschta und e grossi schnuure !
och chum läcketmer
ZitatOriginal von Grimlock
Wenn Fliegen fliegen, fliegen Fliegen Fliegen hinterher
eis fliegen zfüu
wenn fliegen hinter fliegen fliegen, fliegen fliegen fliegen nach du n003
ZitatOriginal von B_ene
mäthu ou
ah das habe ich nicht gewusst!?!?!?!? :dösen
tztztz so schnäu cha e geili zit vergo....
ZitatOriginal von B_ene
tztztz so schnäu cha e geili zit vergo....
äääch jetze nid grad sooooo due
ZitatOriginal von OutOfRange
och chum läcketmer
Bin ja nicht im CoreTeam oder?
he giele, was isch los gsi woni wäg bi gsi???
wär d HW aforderige fürd games adr lan nid cha ihaute söu bitte in rücksicht uf die angere wo das huere gschtürm nid wei alose ou nüme cho
hey meeen, berueiget öich wider. die ganzi geili sach chame nid eifach ines baar minute zbode mache!
wär d HW aforderige fürd games adr lan nid cha ihaute söu bitte in rücksicht uf die angere wo das huere gschtürm nid wei alose ou nüme cho
Das isch Fies,Mobbing,Egoistisch und Arrogant
ZitatOriginal von localip_member
he giele, was isch los gsi woni wäg bi gsi???
lesen bildet
hooligen, huere schregi sach gäu.
ZitatOriginal von Weasel
hey meeen, berueiget öich wider. die ganzi geili sach chame nid eifach ines baar minute zbode mache!
so gseni das au
ZitatOriginal von Grimlock
Das isch Fies,Mobbing,Egoistisch und Arrogant
DU BISCH DAS !!!!! du hesch nie ou nume e finger grüert. jedesmou wennmer drum bäte hei angeri games z mache isch cho: got nid mini loufwärch göi nid etc.
wiso hesch du gottverdammi i das forum müesse cho
i lise de das morn, due jetz chli tweake. cu gn8
DU BISCH DAS !!!!! du hesch nie ou nume e finger grüert. jedesmou wennmer drum bäte hei angeri games z mache isch cho: got nid mini loufwärch göi nid etc.
wiso hesch du gottverdammi i das forum müesse cho
Jo und jetze wüu ig säge d Loufwärch göi nid diöt dir das grad abbloose???? Du chönsch jo säge "Hey easy Sämu i gibe dir gschwing mis Loufwärch de chames übereschufle" aber nei es chunt "die wo nid mithaute söuue abhouue".....ooaaha Gnagi an Salami bitte melden
ahjo mis loufwärch gä !!! toll oder !
hätsches de installiert ? iwo
ahjo mis loufwärch gä !!! toll oder !
hätsches de installiert ? iwo
Vlich häd mir öbber ghouffe? Isch es Feindschaft a de LANS oder e Feriemässigi Sach wo aune söu Spass mache?
Sorry niggu i bi genau us däm grund nid im CORE Team wüu ig nüt mache für d Organisation. Das si die im CORE team...für das hei mir das jo gmacht
mir heis müesse mache wüu angeri immer drigschnuret hei aber nüet hei wöue mache !
gliich wie dene midem prozzi füre server