ZitatOriginal von Supercaser
ups, i bi jo us sämi igloggt.... lol i bi de der bene
was dr sam isch do agmäudet
ZitatOriginal von Supercaser
ups, i bi jo us sämi igloggt.... lol i bi de der bene
was dr sam isch do agmäudet
jo, aber sägem nid dasi öbis gschribe ha unger sim name, schüsch bringter mi no um das blibt unger üs ok? :))
ZitatOriginal von B_ene
jo, aber sägem nid dasi öbis gschribe ha unger sim name, schüsch bringter mi no um das blibt unger üs ok? :))
jojo är hed isch jo eh nie do
i dire SIG isch e fäuer: heisst nid readon sondern radeon
jetz nümme
ah de sam isch ou reg. aber hed no nie öbbis posted
ZitatOriginal von localip_member
ah de sam isch ou reg. aber hed no nie öbbis posted
naja ig gloube dä isch do ounid eso i sim elemänt
dr maethu isch sicher au no unger öis und wots nume nid zuegä
aber der müesst jetz zuegä das mis avatar um die johreszit eifach s geilschte isch
ps: weasle oder wie ou immer post mou es pic vo dim self made mouse pad
ZitatOriginal von Weasel
dr maethu isch sicher au no unger öis und wots nume nid zuegä
dasche madonion terrorischt
ist sicher n joke sooo blöd kann garkeine sein
ZitatOriginal von OutOfRange
dasche madonion terrorischt
jo vou! madonion forum rulZ no!
vorauem darf meh dört büud sigs mache
ZitatOriginal von B_ene
aber der müesst jetz zuegä das mis avatar um die johreszit eifach s geilschte isch
ps: weasle oder wie ou immer post mou es pic vo dim self made mouse pad
do isches
coole Idee mit dem eloxierten aluminium! hast mich grad auf eine idee gebracht wie ich mein neues glowpad mahcn könnte
Eloxiertes 1mm Alu oben drauf, dann mit ner Fräse dort rechts unten meinen Nick Rausfräsen und dann hinten noch 4mm plexi drauf, alles zusammenkleben und feddich
Also 1mm Aluminium ist schon verdammt dünn. Sollten schon mindestens 2mm sein.
Hmm heute hatte ich das Lian Li Alupad in der Post. Ist zwar etwas klein aber es passt gut zum Schreibtisch aus Aluminium. Natürlich kommt es nie an das edle blaue Teil von 3dprophet ran aber es ist mal besser als das Glow-Ratpadz.
Was mich irgendwie an den Glow-Pads stört ist das elende Kabel. Einfach schrecklich...
Wieso gibt es eigentlich keine neue Energie welche sich durch die Luft übertragen lässt? So ganz ohne Kabel...
Induktion rulZ
aber obs der PC mag
also 1mm Alu sollte eigentlich schon reichen, kommen ja noch 4mm plexi drunter! mal guggn, wenns wirklich zu dünn is werd ich halt 2mm oder 1,5mm nehmen müssen
das ganze alu ding wird dann noch sandgestrahlt und eloxiert