ZitatOriginal von Xoood
frog i mi, wieso i so e dachschade ha. Jo....ich ha letschthin chli nogforscht. Ich han umbedengt welle wösse werum. Emne chline verstaubte Tagebuech, woni em henterschte Eggli vo eusem dunkle, gheimnisvolle Estrich gfunde han, hani de nochegläse...und tatsächlech öppis öber mini Geburt gfunde. Ich verzell da mol e mine Wort:
Also, woni so usem Mami useplumpst ben, waäri fasch abegheit. Aber de Dokter het mi grad no chönne hebe. Glöck gha. De esch en Maa cho(min Papi) und het sochli Grimasse und so gmacht. Voller Panik hani min Takametobayushalito-Kick(de hani 3 Mönet lang em Buch vode Mueter glernt) agwendet und mim Vater so en klaps ufd Bagge chönne versetze.
Schnell beni abghaue, aber vom Arzt ade Nabelschnuer zrugghalte worde. Ich ha gmerkt wie geil elastisch das Deng esch. Drum hani mi specke lo und am Arzt sini Höde vertätscht und be devo gschnooget. Bes zum Treppehuus. Det hets mendischtens 1000000 Stöck gha, und mendischtens 1000000000000000000000 Stägetrett!!!! Wörkli! Ich schwör!! De beni halt abegumpet und ha d Nabelschnuer welle als Bungeeseil bruche. Dummerwiis het si de Dokter grad abgschnette. Naja...Ich ha scho freud gha ich ghei sonere geile Chrankeschwöschter en Usschnett. Het vo so höch obe so usgseh. Aber esch de glich nur en Abfallchöbel gsi. *schäm*
Jojo...si hend mi de weder igfange und ich ha döffe em Zwangsjäggli umehösele besi 12i gsi ben. Drum hani min Takametobayushalito-Kick nie chönne perfektioniere. Aber jetz beni weder gsund, munter und ha ganz en normali Jagge! Wörkli! ICH SCHWÖR!!
....frage ich mich.....
"Wie wirken Drogen und was machen Sie aus einem Menschen"