BF2 Patch 1.4 Download

  • full oder beta?

    Gaming: AMD Ryzen 5 2600X, MSI B450M, 32GB RAM, Sapphire RX6900XT Nitro+ SE, 4TB SSD, 10TB HDD, Win11, Samsung Odyssey G7 32" 1440p@165Hz
    Server: AMD Ryzen 5 3600, Gigabyte B450M4, Quadro P400, 16Gb RAM, 500GB SSD, Plex Encoder

    Storage: Intel i3 3220T, ASRock Z77 Pro4, 4Gb RAM, 111 TB Storage (Seagate Exos), Plex Storage

  • Zitat

    Original von CruSher
    full oder beta?


    Die Beta-Version gibts schon ganz ne weile, aber was mich interessieren würde ist der Changelog, allerdings bin ich zu faul zum suchen. ;)

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    Patch v1.4
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    GAMEPLAY TWEAKS


    - The vehicle drop has been modified to help prevent exploits such as
    blocking
    enemy vehicles, destroying vehicles and commander assets, or as an
    alternative
    to artillery.
    - C4 tossing distance has been reduced.
    - A prone->crouch delay has been added.



    BUG FIXES


    - Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op
    map.
    - Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.
    - Fixed the missing server info on the map briefing screen.
    - Fixed the server browser issues with updating info.
    - Fixed the filter by maps size option in the server browser.
    - Fixed a low reproducibility crash bug related to the vehicle drop.
    - Fixed a crash in Co-op after a player is revived without a kit.
    - Fixed a server crash on Linux 32 when trying to rotate maps in Coop Mode.
    - Fixed the occasionnal red distance marker appearing on the ground.
    - Fixed the bug that caused the player's arms to become invisible when
    switching
    weapons.
    - Co-Op bot console commands now function on local servers.
    - Fixed the excessive damage taken by the Muscle Car.
    - Adjusted the minimum number of players to start the round
    on ranked servers.
    The new values for 16, 32 and 64 players are 6, 6 and 8 respectively.
    - Re-enabled unlocks on unranked servers.
    - Commander options are no longer available whilst commander is dead.
    - Fixed bug where a spawn point is shown as selected when it is not if
    player has
    spawned in during the preview round.
    - Co-Op (Local Server) - Fixed the issue where no other players may join
    the server
    if the server host is kicked and banned.
    - Ranked Servers now force unlocks.
    - Added support for multiple gamemodes in single maplist for mods

  • hehehehe...


    Zitat

    Co-Op (Local Server) - Fixed the issue where no other players may join the serve rif the server host is kicked and banned.


    das ist doch irgendwie komisch :D


    cya

    Marktplatz Bewertung
    Kiste 1: Sloti 800 TB
    Kiste 2: DLT3C @ 2.6GhZ
    ...
    Kiste 7 & Kiste 8: PhII 720BE, 8GB ram. 1x mit X25-m II 80GB & 4870, 1x mit indilinx MLC 32GB

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  • Zitat

    Original von whyti
    So wiedermal gespielt.. :)


    Was ist beim Patch 1.4 jetzt ander?


    Ausser der neuen Map hab ich nichts bemerkt...


    Die neue Waffe, respektiv die neue Klasse "Drachenritter" noch nicht bemerkt? ?(


    Nein, im Ernst, das Changelog steht oben, das sind alle Änderungen. Was hast du den erwartet? Neue Level 3 Spoiler für den Heli oder was?

    Signatur sein ist doof, ich will ein Avatar werden, wenn ich gross bin!

  • Zitat

    Original von whyti
    Nein aber dass man avtl. wiedermal im Sprung schiessen kann :)


    Ähm, das ist nicht CS :rolleyes

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    .:Bäcker-Konditor, Lagerarbeiter, Gastroarbeiter, Ticketverkäufer, Fliessbandgango und seit Juli 2011 Elektroniker:.
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    BDAudioConverter Version 0.2.5.2

  • Zitat

    Original von whyti
    Nein aber dass man avtl. wiedermal im Sprung schiessen kann :)


    lol, das ist der Punkt, praktisch alle wollten das man das nicht mehr kann... und so solls jetzt auch bleiben ; )

  • Zitat

    Original von whyti
    Nein aber dass man avtl. wiedermal im Sprung schiessen kann :)


    is auch gut so dass man im jumpen ned mehr schiessen kann ... ja alle wollten es das stimmt und auch EA hat irgendwo auf ea page geschrieben dass sie das ned mehr hinzufügen werden .. kA mehr wo vlt war es auch irgednwo anders ^^

  • Kann mir jemand sangen, warum ich trotz meiner 2000er Leitung einen Ping von 300-999 habe beim zocken, obwohl im Hintergrund nichts anderes läuft?
    Muss ich Irgendwelche Ports freigeben oder was?
    Die Firewall ist es nicht die hab ich auch schon abgestellt und es ging trotzdem ruklig zu und her....