[GAME] Fuessgänger überfahre

  • 8o Etwas gar makaber für mich...

    Ein MANN wird NIE ERWACHSEN - sein SPIELZEUG wird EINFACH GR�SSER!
    Der LADEDRUCK sei mit Euch!

  • Zitat

    Original von McClane
    Yvu
    chunschu va tüdinge u gisch ad lehrwehrkstätt


    Friburger unter sich... ;)

    Ein MANN wird NIE ERWACHSEN - sein SPIELZEUG wird EINFACH GR�SSER!
    Der LADEDRUCK sei mit Euch!

  • @McClain.


    ja sicher, bi gester uf rächthaute wuchi ja gaggere schiesse :D , u ha no de sämu gseh, gseht momentan us, aus hetti ner 10kg zuegno, willer d wiishitszenn zoge het...


    cya :

  • Hei ga.
    Wär chunt de hie no aus vam seiseland häär? auso de imogli sicher nid wenner nid amau de underschiid vam seiseland u va früburg kennt, das isch nämlich ganz as andersch dialäkt! ;)

    Signatur sein ist doof, ich will ein Avatar werden, wenn ich gross bin!

  • i gluube, dass ig o vam seiseland härchume wüsst er eh scho, oder? :)
    Ha aber scho vüu schlächti iflüss va däne bärner här müesse ds gschpüre becho :D


    Hoffe, das war jetzt nicht zu schnell für euch ännet de Seisa :D

    "It really is as useful as a snooze button on a smoke alarm" Jeremy Clarkson


    "Wennsd den Baum siehst, in den du rein fährst, hast untersteuern. Wennsd ihn nur hörst, hast übersteuern" Walter Röhrl

  • Ja d bäärner si haut scho a chli aroganti sieche.. di verschtanne ize würklich nume ihnes dialäkt u süsch grad gaar nüt andersch! Wier hiis da vüu gäbiger.. wier cerschtane so zümlich aus a chli aber üüs verschtiiet öbba ki sou, je nachdäm wivüu oldskool dialäkt das mu ichabringt...

    Signatur sein ist doof, ich will ein Avatar werden, wenn ich gross bin!

  • :]
    Ig bi zwar meh dr Schtadtbärner, aber ha es paar Jahr ir Region Schwarzeburg gwont. Zeut das o scho :D ? U verschta tuen ig d'Friburger u was d'rzwüsche isch eigentlich ou ganz guet. Ha schliesslich gnue lang mit eme Typ vo Düdingä dörfe zämeschaffe...

    EIne Ständerlampe ist eine Stehlampe und keine Genitalbeleuchtung.

  • Die Walliser sind dann noch viel schwerer zu verstehen als die Friburger... :rolleyes:

    Ein MANN wird NIE ERWACHSEN - sein SPIELZEUG wird EINFACH GR�SSER!
    Der LADEDRUCK sei mit Euch!

  • aso ier sind doch chrank... mis schwyzerdialekt isch doch seinzig wahre... vermischt mit luzernerisch und zugerisch...


    löl...


    walliserdiitsch isch scho schön... ha det sogar abstammige :)

    4WD is for girlies
    Nur quer is man wer


    E Cups an einem 65er Unterbrustumfang wäre ein Fischerbötchen mit Raketen an Bord!

  • Ier sid doch aues ********


    Wier si kiner früburger! wier si seisler.. das isch a fiina underschiid..


    bi üüs hiist es oni iig sondern ii..


    BANAUSE!! ;) ;)

    Signatur sein ist doof, ich will ein Avatar werden, wenn ich gross bin!

  • Zitat

    Original von Mannyac
    Ja d bäärner si haut scho a chli aroganti sieche.. di verschtanne ize würklich nume ihnes dialäkt u süsch grad gaar nüt andersch! Wier hiis da vüu gäbiger.. wier cerschtane so zümlich aus a chli aber üüs verschtiiet öbba ki sou, je nachdäm wivüu oldskool dialäkt das mu ichabringt...


    lol - das isch doch kes Problem - tönt zwar e chly behinderet, dä Friburger Dialäkt - aber verschtah tüe mir Bärner das doch problemlos... :D

    "Höchstgeschwindigkeit und Beschleunigung von 0 auf 100 km/h sind interessante statistische Werte - Werte, die Sie allerdings kaum je verwenden werden. Unser Ansatz im Hinblick auf die Leistung basiert auf der täglichen Fahrpraxis. Eine schnelle Beschleunigung beim Überholen mit wenig Gangwechseln ist ein wichtiges Sicherheitsmerkmal. Sofort verfügbare Kraft bedeutet eine grössere Kontrolle. Und mehr Spass. Sie können sich auf die kultivierte Kraft von SAAB verlassen."

  • Zitat

    Original von pc-formatierer
    walliserdiitsch isch scho schön... ha det sogar abstammige :)


    ig ou 8) - Urururgrossvatter isch Erschtbeschtyger vom Matterhorn gsy... 8)

    "Höchstgeschwindigkeit und Beschleunigung von 0 auf 100 km/h sind interessante statistische Werte - Werte, die Sie allerdings kaum je verwenden werden. Unser Ansatz im Hinblick auf die Leistung basiert auf der täglichen Fahrpraxis. Eine schnelle Beschleunigung beim Überholen mit wenig Gangwechseln ist ein wichtiges Sicherheitsmerkmal. Sofort verfügbare Kraft bedeutet eine grössere Kontrolle. Und mehr Spass. Sie können sich auf die kultivierte Kraft von SAAB verlassen."