[GAME] Fuessgänger überfahre
-
-
Etwas gar makaber für mich...
-
HeHe, Geil, mein Rekord is 93
-
Kewl 113
-
-
-
juhuuu 103
-
@McClain.
ja sicher, bi gester uf rächthaute wuchi ja gaggere schiesse , u ha no de sämu gseh, gseht momentan us, aus hetti ner 10kg zuegno, willer d wiishitszenn zoge het...
cya :
-
jää huere geil
-
Hei ga.
Wär chunt de hie no aus vam seiseland häär? auso de imogli sicher nid wenner nid amau de underschiid vam seiseland u va früburg kennt, das isch nämlich ganz as andersch dialäkt! -
cooler sound... stimme kommt doch von worms nicht? so härzig
108 punkte... und ich war noch lieb...
wie kommen die auf 180??? ist ja krank...
-
i gluube, dass ig o vam seiseland härchume wüsst er eh scho, oder?
Ha aber scho vüu schlächti iflüss va däne bärner här müesse ds gschpüre bechoHoffe, das war jetzt nicht zu schnell für euch ännet de Seisa
-
Ja d bäärner si haut scho a chli aroganti sieche.. di verschtanne ize würklich nume ihnes dialäkt u süsch grad gaar nüt andersch! Wier hiis da vüu gäbiger.. wier cerschtane so zümlich aus a chli aber üüs verschtiiet öbba ki sou, je nachdäm wivüu oldskool dialäkt das mu ichabringt...
-
Ig bi zwar meh dr Schtadtbärner, aber ha es paar Jahr ir Region Schwarzeburg gwont. Zeut das o scho ? U verschta tuen ig d'Friburger u was d'rzwüsche isch eigentlich ou ganz guet. Ha schliesslich gnue lang mit eme Typ vo Düdingä dörfe zämeschaffe... -
Die Walliser sind dann noch viel schwerer zu verstehen als die Friburger...
-
aso ier sind doch chrank... mis schwyzerdialekt isch doch seinzig wahre... vermischt mit luzernerisch und zugerisch...
löl...
walliserdiitsch isch scho schön... ha det sogar abstammige
-
?
und jez bitte uf schwizertütsch?
und wehe ich verwütsch eui bim parkplatz chlaue in zh!greez trusk
-
Ier sid doch aues ********
Wier si kiner früburger! wier si seisler.. das isch a fiina underschiid..
bi üüs hiist es oni iig sondern ii..
BANAUSE!!
-
Zitat
Original von Mannyac
Ja d bäärner si haut scho a chli aroganti sieche.. di verschtanne ize würklich nume ihnes dialäkt u süsch grad gaar nüt andersch! Wier hiis da vüu gäbiger.. wier cerschtane so zümlich aus a chli aber üüs verschtiiet öbba ki sou, je nachdäm wivüu oldskool dialäkt das mu ichabringt...
lol - das isch doch kes Problem - tönt zwar e chly behinderet, dä Friburger Dialäkt - aber verschtah tüe mir Bärner das doch problemlos... -
Zitat
Original von pc-formatierer
walliserdiitsch isch scho schön... ha det sogar abstammige
ig ou - Urururgrossvatter isch Erschtbeschtyger vom Matterhorn gsy...